Jubilació dels mestres Juan Artola i Pilar Pastor

Els nostres companys Juan Artola i Pilar Pastor s'acomiaden de nosaltres després del seu llarg recorregut al món de l'Educació. Esperem que gaudisquen de la nova etapa que comença per a ells dos i els desitgem molta felicitat.
Bon vent i barca nova!

acomiadament momentani

Espere que aquest acomiadament no siga definitiu i agafeu l'exemple de l'Assumpció.
Us vaig a tirar en falta moltisim.
Pilar són 13 cursos a l'escola, compartint parets i desdobles amb els 8 magnífics. Gaudeix molt de la família i aprofita el temps que tens per jubilar-te tan prompte, ves a saber quan em podré jubilar jo.. un besot molt fort Companya.

i que dir-li al meu Cuan. Per què tu eres el meu Cuan de l'escola, encara que en casa tins un altre Cuan. portem uns quants anys dinant juntets i compartint oli, toballons, pitets, platans,...je je je. Vas a deixar un gran buit al menjador, a les aules i als nostres corets. Eres una persona magnífica. T'estime.
ah, no oblides dir-me on és això de la becaeta, per pillar el lloc.

Ara si soc jo, Nuria, però ja sabeu allò de "cria fama i gitat a dormir",

acomiadament momentani

Us vaig a tirar en falta moltisim.

ah, no oblides dir-me on és això de la becaeta, per pillar el lloc.

Ara si soc jo, Nuria, però ja sabeu allò de "cria fama i gitat a dormir",

Unes paraules per a Pilar.

Una mestra senzilla i humil que ha sabut apropar-se amb afecte i estima als xiquets i xiquetes que més ho necessiten, ajudant-los a vore lo millor de si mateix.

Saps que sempre seràs convidada especial a participar de la nostra escola, la teua escola.
Un bes molt fort Xavi.

Comunitats d'aprenentatge

!Quan i Pilar! ja sabeu que us estem esperant per a fer algun grup de les comunitats d'aprenentatge al Primer Cicle.
Ja parlem,no falteu.
Una abraçada i moltes gràcies per la vostra participació.

Unes paraules per a Pilar

Has estat al nostre primer cicle unes quantes vegades al llarg dels pocs cursos que ja soc al Jaume I, doncs ha estat un plaer compartir experiències i eixides, axí com rialles.
Moltes felicitats, de part del primer cicle i gràcies per tot.

Unes paraules per a Juan.

Ha estat per a mí un honor i un plaer compartir aquests darres anys amb tu, 10 anys que has estat a la nostra escola. Etapa final de la teua tasca professional en que companys i alumnes hem tingut sort de gaudir de la teua il·lusió. Convertit en model de mestre a imitar per les noves generacions, implicat i compromés sempre treballant pels xiquets i xiquetes, buscant estratègies per despertar en ells el gust per aprendre, per descobrir, i companyant-los en el seu camí per ser millors persones.

Una abraçada de tot cor, i espere no deixes de visitar-nos de quant en quant.
El teu company i amic Xavi.