Premi Baldiri Reixac

Premi Baldiri Reixac - CP Jaume I el Conqueridor de Catarroja La nostra escola va presentar un projecte a la XXXIII edició dels Premis Baldiri Reixac, destinats a l’estímul i al reconeixement de l’escola promotora de la nostra llengua, dotats per la Fundació Lluís Carulla. El dimecres dia 1 de juny un grup representant del Claustre va assistir a l'acte a Barcelona per replegar el Premi, dotat en 3.300€.
Al text literal del veredicte es pot llegir el següent:

CP Jaume I el Conqueridor de Catarroja

A una escola situada en un context d'especial dificultat lingüística i que presenta una dinàmica organitzativa i pedagògica d'una qualitat excel·lent. S'hi porten a terme diversos projectes transversals sobre els costums i les tradicions autòctones, així com també diferents iniciatives per al coneixement del medi ambient. Hi destaca una forta organització escolar amb el suport de'un equip docent dinàmic i rigorós.

més informació: http://www.fundaciolluiscarulla.com/cat/baldiri_premis.cfm