PLATAFORMA EN DEFENSA DE L’ENSENYAMENT PÚBLIC DE CATARROJA

El dilluns 27 de febrer de 2012 s'ha constituït la Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic de Catarroja.
La Plataforma ha quedat integrada
per representants de les AMPA i del professorat de tots els centres públics d'Infantil/Primària i Secundària de Catarroja.

La Plataforma neix amb dos objectius:

• Fer arribar a la comunitat educativa tota la informació i propostes d'acció provinents de les Plataformes de l'Horta Sud i País Valencià.
  • Servir de fòrum de debat per a proposar noves mesures que ajuden a la consecució dels objectius en defensa de l'escola pública.

Davant les retallades que últimament ve patint l'ensenyament públic i que afecten als recursos econòmics i materials, recursos personals, drets
laborals i professionals del professorat i desviació de fons públics cap a la xarxa concertada en detriment de la pública, les primeres accions que la Plataforma de Catarroja ha decidit dur endavant són:

• Donar suport a la protesta dels "Dilluns de dol" animant a alumnes, famílies i professorat a participar.
  • Realitzar tots els dijous, abans de l'entrada dels alumnes a les 9 hores en Infantil i Primària i a les 12 hores en Secundària, concentracions a la porta dels centres.
  • Concentrar-se l'últim dijous de cada mes a les 19 hores davant l'Ajuntament.
  • Crear un perfil en Facebook que puga ser utilitzat per a obtindre informació i fer propostes per qualsevol membre de la comunitat educativa de Catarroja.
  • Participar en la proposta de la Plataforma de l'Horta Sud de concentrar-se en un determinat tram del Camí Reial de cada localitat des de Sedaví fins a Albal i tallar el trànsit el DIMECRES 29 DE FEBRER A LES 18 HORES. (En Catarroja, davant l'Ajuntament).

Els representants de la Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic de Catarroja.