Jubilació de la mestra Maria José Fabra

Maria José Fabra, mestra de Pedagogia Terapèutica a la nostra escola des de fa més de 20 anys, s'acomiada de nosaltres.

“No ens agrada dir-te adéu.
Mai deixarem que les persones properes
a nosaltres se’n vagen.
Esta serà sempre la teua escola.”

Jubilació de Mª José

Des de la nostra web volem dir-li adeu a Mª José Fabra, la nostra companya que s'acaba de jubilar el passat dia 22 de desembre.
Li desitgem el millor en eixe temps lliure que comença.
Volem que gaudeixca de totes les coses que hi ha la vida en companyia dels que s'estima. Per una part ens sap mal perdre una companya a l'escola, però al mateix temps sabem que s'ha guanyat una jubilació com cal i li pertoca gaudir d'ella.
Moltes gràcies pel teu treball a la nostra escola, ja saps que sempre tens les portes obertes per a vindre, és la teua escola.
Molts besests.
Signat: Vicent Moreno.

per a MªJosé

Enhorabona MªJosé, ara sols queda gaudir de la família, sobre tot de la neta, no perdre't ni un instant de seua vida.
Desitjar-te el millor, i ja saps, aci tens la teua escola, els teus companys i companyes, i als teus xiquets i xiquetes.
Un besot guapa.
Núria Blanch