El mural de 6é

A l'alumnat de 6é del Curs 2019/20:

El confinament que vàrem viure al Curs 2019/2020 va complicar poder fer les activitats que tradicionalment fem amb l'alumnat que acaba l'Etapa de Primària.

És per això que ara, moment en què la normativa que marca les mesures preventives per evitar la COVID-19 permet fer una convocatòria d'aquest estil, volem donar-vos l'oportunitat de vindre a l'escola per fer el taller de ceràmica i deixar el vostre taulell de record. Com recordareu, tenim un mural que va creixent quan acaba cada curs amb el taulell que deixa cada alumne que acaba 6é amb el seu missatge.

Serà el divendres 9 de juliol, de matí, entre les 9h i les 12:30h al porxat principal de l'escola.
Estaran les mestres Maria, Carmen i Violeta!!

Podeu vindre en eixa franja horària quan millor us vinga. Fer el vostre taulell us durà entre 20 i 30 minuts, si veniu en una idea pensada serà més ràpid. Penseu en quin missatge, paraula o dibuix voleu deixar, tenint en compte que s'ha de fer a pinzell en la pintura especial de ceràmica que tindrem al taller. Us esperem!!

Més avant, al setembre, quan les circunstàncies ho permeten, farem altra quedada de vesprada per si algú ha quedat pendent per no tindre disponibilitat en aquesta primera.