EL PROPER DIJOUS DIA 17 D'OCTUBRE “PRENDREM” L'ESCOLA

Aquesta acció ha estat promoguda per la Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic, integrada per la FAPA, Sindicat d'Estudiants, i diferents sindicats de professorat.

És una de les actuacions previstes al calendari de mobilitzacions de la comunitat educativa (pares, mares, professorat i estudiants), per al primer trimestre del curs 2013/2014, contra les retallades educatives, la LOMQE i en defensa de l'Escola Pública de Qualitat.

Com podeu participar?

• El tancament el farem efectiu a partir de les 7 de la vesprada al patí de l'Escola.

• Portarem tendes de campanya per a fer la concentració al pati.

• Intentarem que vinga la premsa a immortalitzar el tancament

• Farem xerrades del tema que ens afecta i debatrem l'hora de la cloenda de l'actuació.

• Porteu soparet de cabasset.

Raons per a participar.

És molt important la vostra implicació. Des de la JUNTA de l'AMPA us convidem a participar.